Запитання й відповіді

1. Що таке парфуми, туалетна вода та одеколон?

Парфуми (Parfum чи Extraіt): 15-30% парфумерної композиції і 90%-ний спирт. Парфумована вода або ж Eau De Parfum 8-15% парфумерної композиції в 90%-ному спирті. Туалетна Вода або Eau De Toіlette 4-8% концентрату розведеного в 85%-ному спирті. Одеколон (Eau De Cologne) 3-5% запашних речовин у спирті 70-80%.

2. Як підібрати собі правильні парфуми?

Зокрема за власним смаком та бажаннями. Гарним варіантом для знайомства з парфумами являються пробники та мініатюри. Таким чином, ви спробуєте аромат та зможете переконатися, що він вам підходить.

3. Чи це правда, що парфуми на різних людях розкриваються по-різному?

Так, це правда. У кожної людини є свій власний запах, який залежить від біохімічних процесів, що відбуваються в її організмі, і шкірний жир додається до загального аромату парфуму, вносячи в нього індивідуальний відтінок. Тому парфуми, які на одній людині розкриваються неперевершено, на іншій людині - зовсім по-іншому.

4. Чи вливають парфуми на настрій?

Так, дуже. Аромат впливає безпосередньо на психологічну рівновагу. Приємні аромати можуть дуже швидко поліпшити настрій, але, різкі і дуже насичені парфуми, навпаки, можуть викликати почуття тривоги та пригнітити настрій.

5. Чи існують парфуми з феромонами?

У принципі, немає, принаймні не в прямому смислі дії афродизіаку. Але приємний аромат, який використовує об'єкт вашої зацікавленості, породжує провокаційні думки. Свіжі або більш цитрусові аромати ці ефекти зменшують.

6. Чи існують правила використання парфумів?

Так. Парфуми ніколи не повинні заважати людям, які вас оточують. Тут повинен діяти принцип – менше завжди краще. Протягом дня бажано користуватися туалетними водами чи одеколонами. Парфуми використовуються тільки у виняткових та особливих випадках. Також доцільно вибирати аромат, враховуючи пору року. У теплі літні дні використовуйте свіжі квіткові або цитрусові аромати та їх варіації. У холодну пору року використовуйте солодкуваті орієнтальні аромати. Вибір ароматного гардеробу кожної жінки визначається її особистим смаком та способом життя.

7. Чому не слід використовувати декілька парфумів одночасно?

Кожні парфуми являють собою гармонійно складене ціле. Якщо ви використовуєте одночасно кілька різних парфумів, це порушує загальну гармонію, крім того, суміш запахів може привести до виникнення неприємного загального враження.

8. Як і де "носять" парфуми ?

Перш за все це питання концентрації. Наносьте парфуми на ті місця, де прослуховується пульс, – на внутрішню сторону зап’ястків і ліктів, під колінами, на шию, а також під мочками вух. Всюди, де шкіра є теплою і аромат парфумів має змогу розкритися зповна. Також можна парфуми наносити на волосся та одяг з натуральних матеріалів. Але ми не рекомендуємо наносити парфуми на хутряні вироби та одяг зі світлої тканини, так як можуть лишатися плями.

9. Як довго можна користуватися парфумами?

Якщо ви користуєтесь парфумами і зберігаєте їх при денному світлі і температурі не вище 20°C, то парфуми вам слугуватимуть декілька років. Нові парфуми мають піктограми, на яких вказано дату до якої парфуми не змінюють свої властивості після відкриття. Цей термін для кожних парфумів є різним і триває десь від 12 до 36 місяців. Оригінальні парфуми, в невідкритому флаконі витримають і декілька років. Колір парфумів може змінюватися, найчастіше до темніших відтінків, а навколо охоронного кільця осідає смола. Крім того кислуватий запах парфумів або подібної продукції вказує на те, що термін придатності вже давно минув.

Класифікація парфумів

Відповідно до останньої класифікації розрізняють наступні групи ароматів: (система сортування, розроблена групою Хаарман - Реймер). Духи різних марок поділяються на 6 основних груп з підгрупами.


                           

1 - квіткові
(переважно жіночі)

квіткова зелена (наприклад Chanel No.19)
квітково-фруктовий (наприклад Givenchy Amarige)
квіткова свіжа (наприклад Dior - Diorella, Diorissimo)
квітковий букет- фантазія (N.Ricci L´Air du Temps, Anais)
квітково-альдегідний (наприклад Chanel No.5)
квітковий солодкий (наприклад Dior - Poison)
 

2 - орієнтальні
(жіночі та чоловічі)

орієнтальні солодкі - амброві (напрклад Dior - Dune)
орієнтальні деревні (деревний) (YSL - Opium)
 

3 - шипрові
(чоловічі та жіночі)

шипрово-фруктовий (наприклад Joop Femme)
шипрово- квітковий, альдегідний (наприклад Dior - Miss Dior)
шипрово- квітковий, альдегідний (наприклад Dior - Miss Dior)
шипровий свіжий (наприклад Halston)
шипровий зелений (наприклад Dior - Fahrenheit)
шипрово-деревний
шипровий шкіряний
шипрово-тютюновий
cшипрово-ароматичний (наприклад Guy Laroche - Drakkar Noir)
 

4 - фужерні
(переважно чоловічі)

фужерні-свіжі (наприклад Davidoff Cool Water - pansk.)
фужерні-квіткові (наприклад Paco Rabanne Pour Homme)
фужерні-деревні (наприклад Kouros)
фужерні солодко-амброві (наприклад Brut)
 

5 - цитрусові
(переважно чоловічі)

цитрусово-квіткові (наприклад Dior - Eau Sauvage)
цитрусові фантазії (наприклад Armani pour Homme)
цитрусова залена (наприклад Guy Laroche - Drakkar)
 

6 - лавандові
(переважно чоловічі)

лавандові свіжі (наприклад Yardley, Avon, Shiseido)
лавандово деревна (наприклад Halston 101)
 

X - мускусові
 

(Мускусові ароматні речовини можуть використовуватися у всіх парфумованих категоріях).



1) Квіткові аромати

a) квітково-зелений
Переважно містить ароматичні елементи такі як ірис (Iris), гальбанум (смола, отримана з деяких іранських та африканських рослин). Свіжий (емансипований) аромат.

b) квітково-фруктовий
Містить такі ароматичні eлементи як аромат ананасу, персику, абрикосу, кассіс (чорна смородина), яблуко. В цих фруктах дуже виразні ароматичні елементи.

c) квітково-свіжий
За ароматичну основу беруть такі квіткові компоненти як нарцис, гіацинт, помаранчевий цвіт. Також додають ноти бергамоту, жасмину або запах свіжої зеленої трави. Це класичний аромат весняних квітів.

d) квітковий букет-фантазія
В більшості випадків за ароматичну основу беруть екстракт троянд, жасмину, іланг-ілінгу, нарцису, туберозу, ірису, гвоздики. Це м'які романтичні аромати, які містять безліч квіткових ефірних олій. Різні комбінації виникають при комбінуванні ароматів білих квітів. Аромат таких поєднань теплий та наркотичний (наприклад, Cacharel Anais Anais).

e) квітково-альдегідний
Квіткові елементи поєднуються зокрема з групою аліфатичних альдегідів. Альдегіди (зі слів алкоголь та дегідрогенат) являє собою безкольорову органічну речовину, яка виникає при окисленні або дегідрації алкоголю. Ці парфуми, як правило, елегантні та жіночі. Найвідомішими є Chanel No.5.

f) квітково-солодкий
Важкий інтенсивний аромат, який складається з найтяжчих квіткових ароматів.

2) Орієнтальні аромати

a) орієнтально -солодкий
В основному містять такі ароматичні елементи як квіткові, бальзамічно-тваринні, цитрусові, аромати ванілі та бурштину. Часто супроводжуються травяними та пряними нотами, які підкреслюють солодкі амброві компоненти. До чоловічого аромату додається амбра, медовий аромат та ванільна база.

b) орієнтально-деревний
В основі лежать такі компоненти як мускатний горіх, гвоздика, кориця, янтар, кедр, сандал. Також додають жасмин, іланг- іланг та саліцилати.

3) Шипрові аромати

a) шипрово-фруктовий
Типовий важкий фруктовий аромат, основним інгридієнтом якого є персик.

b) шипрово-квітковий, альдегідний
Ця комбінація є улюбленою серед жінок та чоловіків. Тваринний компонент додає жіночності, а терпкий запах шкіри – мужності.

c) шипрово-квітковий
В більшості випадків містить елементи гарденії (наприклад, Paloma Picasso) та троянди. Комбінується з пачулі.

d) шипрово-свіжий
Містить чистий кипарисовий екстракт. Легкий, ефектний аромат.

e) шипрово-зелений
Легкий чистий відтінок кипарисового аромату. Вживаються ароматні зелені трави та листя, а також елементи деревного моху, хвої, свіжого листя. Наприклад, Dior Fahrenheit.

f) шипрово-деревний
В більшості випадків використовуються такі елементи як: сандалове дерево, пачулі, андропогон, ветівер, кедр.

g) шипрово-шкіряний та h) шипрово-тютюновий
Аромати часто комбінують з пряностями та травами.

i) шипрово-хвояний
Ароматні есенції утворюютьс внаслідок комбінування витяжок з дерев та хвої.

4) Фужерні аромати

a) фужерно-свіжий

Переважають лавандові компоненти. Збагачені пряними ароматними, пікантними травами та свіжим деревним ароматом.

b) фужерно-квітковий
Квітковий аромат додає померанчевий квіт, цикламен, лідія, неролі.

c) фужерно-деревний
В склад ароматів входять сучасні синтетичні елементи, які пахнуть амброю та лісом.

d) фужерний солодко-амбровий
Характер цього аромату створює солодкий запах з амброю. Також використовуються елементи кумарину.

5) Цитрусові аромати

a) цитрусово-квітковий
Містять ніжні трав'яні компоненти. Використовується як аромати унісекс.

b) цитрусові фантазії
Містять компоненти цитрусових ефірних масел та сучасних синтетичних тканин. Використовуються у різних видах кельнських вод..

c) цитрусово-залений
До основного цитрусового аромату додаються фруктові та зелені компоненти.

6) Лавандові аромати

a) лавандово -свіжий
Не містить інші компоненти. Для їх виготовлення використовують чисті лавандові ефірні олії. Цими ароматами являються скоріше освіжаючі води.

b) лавандово- деревний
Пряний варіант з ароматом хвої. Унікальна пікантна свіжість.

Склад

Парфуми (екстрат) - містять 15-30% ароматичної композиції в 90% концентрованому спирті.
Парфумована вода (Eau de Parfum, EdP) - містить 8-15 % ароматичної композиції в 85-90% розчині спирту.
Туалетна вода (Eau de Toilette, EdT) - містить 4-8% ароматичної композиції в 80% розчині спирту.
Одеколон (Eau de Cologne, EdC) - містить 3-5% ароматичної композиції в 70% розчині спирту.


Витяг з книги Запахи та парфуми (Емілі Трепкова, Франтішек Воняшек, MAXDORF 1997)


 


Зображення носять ілюстративний характер

Фотографії уведеної продукції мають лише ілюстративний характер. Так як освітлення, під час фотографування, може суттєво змінювати колір коробочок, флаконів та забарвлення парфумованої рідини, не сприймайте з точністю кольори на зображеннях.

Іноді виробники змінюють форму пляшечки продукту, колір коробки, і т. д. Зміст та назва продукту залишаються незмінними. В такому випадку ми можемо в один і той же час продавати обидві версії одного й того самого парфуму. Тому нова упаковка іноді зовсім не відповідає тому зображенню, що є на наших сторінках.
 

У вас виникли питання? Напишіть нам.

Поле, позначене зірочкою *, обов'язкове для заповнення.






Надсилаючи формуляр, ви погоджуєтеся з тим, що компанія Notino, обробить ваші дані з метою обробки вашої заявки на основі законних інтересів. Ви маєте право заперечувати. Ви маєте право відкликати свою згоду будь-коли. Більше інформації представлено в розділі Принципи обробки персональних даних.

Menu