Що станеться, коли Dolce & Gabbana та «Гра престолів» зустрінуться?

парфумерія Dolce&Gabbana

Зірки серіалу погодились знятись в новій рекламній кампанії Dolce & Gabbana — The One

Обличчя зірок часто з'являються в кампаніях брендових парфумів вже десятки років. У випадку нещодавно розпочатої кампанії Dolce & Gabbana The One — це попадання прямісінько в яблучко. У рамках цьогорічної осінньої рекламної кампанії дві найбільш відомі зірки серіалу «Гра престолів» від HBO — Кіт Герінгтон (Kit Harington) і Емілія Кларке (Emilia Clarke) були помічені в серії рекламних кліпів бренду Dolce & Gabbana. Відеокліпи радісні та сповнені життя, що вже стало традицією для цього знаменитого бренду.

Уся кампанія досить незвична, передусім, завдяки досконалому плануванню. Серця багатьох фанатів серіалу радісно забились у фіналі сьомого сезону «Гри престолів» (який вийшов на екрани в серпні 2017 року), коли під час романтичної та пристрасної сцени сталося те, на що всі дуже довго чекали, а саме — об'єднання двох героїв, усім відомих як Джон Сноу (Jon Snow ) та Дейнеріс Таргарієн (Daenerys Targaryen). Ця сцена викликала надзвичайну зацікавленість шанувальників серіалу в цілому світі, виникли численні теорії щодо розвитку подій, глядачі з нетерпінням очікують виходу нового сезону, який повернеться на екрани не скоріше ніж наприкінці 2018 або на початку 2019 року. Завдяки цій рекламній кампанії шанувальники дочекались свого та одразу після закінчення сьомого сезону насолодились видовищем, у якому їхні кумири нарешті об'єднались. Окрім того, що дві зірки серіалу належать до найулюбленіших акторів сучасності, назва аромату The One (що означає «обраний» чи «обрана») ідеально підходить для ролі, яку грають обидва герої в контексті серіалу.

На основі оригінальної книги йдеться про те, чи саме одного з героїв, якими є Кіт Герінгтон і Емілія Кларк, не стосується давнє пророцтво про «того, хто був обіцяним». У серіалі йдеться про те, що прийде принц або принцеса, що врятує світ. У зв'язку з тим, що стародавня мова втратила своє значення та зникла, не зрозуміло, хто з них являється саме «тим, хто був обіцяним». Однак майбутній сезон буде вже останнім, а тому шанувальники нарешті дізнаються, хто «обраний». Але перш ніж це станеться, обоє акторів будуть з'являтися в рекламній кампанії парфумів бренду Dolce & Gabbana. І хтозна, можливо й після цього! Поки не відомо, що ще принесе із собою ця кампанія, але в перших двох роликах актори знімалися окремо. У той час як Кіт Герінгтон — обличчя рекламної кампанії туалетної води для чоловіків The One for Men, Емілія Кларк, рекламує туалетну воду для жінок цієї ж колекції. Обидва ролики були зняті в сучасному стилі Dolce & Gabbana. Упродовж декількох останніх років у рамках цієї кампанії бренд намагався наблизитися до атмосфери Італії, сім'ї та громади не лише у своїх ароматах, але й у моді.

Ролики з обома акторами знімали на вулицях Неаполя, де вони співають, танцюють та їдять з місцевими жителями. В оточені музики, в сонячному промінні вони насолоджуються грайливою атмосферою італійського підвечір'я. Очевидно, що мета кампанії — створити враження, що обидва актори, навіть окремо, являються тими, кому хочуть сподобатися місцеві жителі. Незважаючи на те, що середовище інше, задум такий же як і в серіалі: обидва актори грають головну роль «обраних».

Бренд Dolce & Gabbana в черговий раз підтвердив, що вміє знімати доречні та незабутні ролики. У 2001 році дизайнери презентували на ринку колекцію яскравих та іскристих ароматів під назвою Light Blue, які дочекалися й чоловічої версії в одеколоні для чоловіків, який побачив світ у 2008 році. І до сьогодні вони належать до найпопулярніших і найбільш продаваних ароматів. Своєму успіху аромат завдячує також і сексуальній рекламній кампанії із засмаглими моделями на березі острова Капрі, які були одягнуті у крихітні білі бікіні. Саме завдяки середземноморському подиху аромату та супроводжувальній кампанії цей аромат отримав неабиякий успіх.

Колекція The One буде не менш успішною. Поєднання такої популярної колекції ароматів і популярних акторів — це великий потенціал. Оскільки співробітництво тільки розпочалося, шанувальники активно обговорюють те, як кампанія буде виглядати надалі, та чи з'являться актори разом у спільній рекламі.

Dolce&Gabbana The One Men

 

Аромат для чоловіків The One for Men

Зануртесь у світ аромату The One for Men та насолоджуйтесь комплексною ароматичною глибиною цього популярного одеколону. Верхні ноти аромату — ноти грейпфрута, коріандру та базиліку, які плавно переходять у пряний аромат кардамону й імбиру. Його основа — аромат тютюну та кедрового дерева.

Аромат The One для жінок

Аромат The One для жінок — це суміш насичених ноток, які створює бергамот і мандарин із соковитим лічі та персиком, після яких відкривається аромат лілії білої. Серце та основа пронизані насиченим ароматом ванілі та бурштину, а також виразним подихом мускусу.

Dolce&Gabbana The One

 

Новорічний час нестримно наближається, а вибір подарунків для наших близьких стає дедалі важчим із кожним роком. Чому б не порадувати шанувальників серіалу «Гра престолів» подарунковим набором The One? Цей подарунковий набір для чоловіків містить одеколон, бальзам після гоління та гель для душу. Ви безумовно викличете посмішку на обличчі своєї дорогої коханої половинки, яка також любить «Гру престолів», подарувавши їй подарунковий набір для жінок, який містять парфуми The One, молочко для тіла та гель для душу.

Menu