Проблеми з доставкою

Так як для доставки продукції ми користуємося послугами інших компаній, може статися так, що замовлену продукцію Вам доставлять пізніше вказаного, нами, терміну. В такому випадку, перш за все потрібно дізнатися де знаходиться ваше замовлення. У разі виникнення проблем з доставкою, зв’яжіться з нами як можна швидше.

Доставка кур'єром фірми Росан

  • на Вашу електронну адресу ми відправимо номер Вашої посилки, за допомогою якого Ви можете стежити за її пересуванням
  • Ви можете перевірити де знаходиться ваше замовлення на сайті
  • якщо кур'єр двічі не застав Вас в призначеному місці, Ви можете забрати своє замовлення в найближчій філії компанії Міст Експрес
  • якщо кур'єрська фірма втратила ваше замовлення, будь ласка, негайно зв'яжіться з нами, щоб ми могли надіслати Вам нову продукцію, питання, пов’язані з втратою вашого замовлення, ми вирішемо самі
  • ви можете зв'язатися з кур'єрською фірмою за безкоштовним номером 0 800 50 50 44 - дзвінки безкоштовні тільки зі стаціонарних телефонів, додаткові контакти знайдете на https://t.meest-group.com/ua.

У випадку, якщо перевізник втратив ваше замовлення, або Ви взагалі не можете знайти інформацію про стан Вашого замовлення в інтернеті і не знатимете, що робити, зателефонуйте, будь-ласка, нашому консультанту на безкоштовну лінію 0 800 500 127 (дзвінки безкоштовні тільки зі стаціонарних телефонів) або за номером  0 800 500 127 .

У вас виникли питання? Напишіть нам.

Поле, позначене зірочкою *, обов'язкове для заповнення.






Menu