Проблеми з доставкою

Так як для доставки продукції ми користуємося послугами інших компаній, може статися так, що замовлену продукцію Вам доставлять пізніше вказаного, нами, терміну. В такому випадку, перш за все потрібно дізнатися де знаходиться ваше замовлення. У разі виникнення проблем з доставкою, зв’яжіться з нами як можна швидше.

Доставка кур'єром фірми Міст Експрес

  • На Вашу електронну адресу ми відправимо номер Вашої посилки, за допомогою якого Ви можете стежити за її пересуванням
  • Ви можете перевірити де знаходиться ваше замовлення на сайті
  • Якщо кур'єр двічі не застав Вас в призначеному місці, Ви можете забрати своє замовлення в найближчій філії компанії Міст Експрес
  • Якщо кур'єрська фірма втратила ваше замовлення, будь ласка, негайно зв'яжіться з нами, щоб ми могли надіслати Вам нову продукцію, питання, пов’язані з втратою вашого замовлення, ми вирішемо самі
  • Ви можете зв'язатися з кур'єрською фірмою за безкоштовним номером 0 800 50 50 44 - дзвінки безкоштовні тільки зі стаціонарних телефонів, додаткові контакти знайдете на https://t.meest-group.com/ua.

У випадку, якщо перевізник втратив ваше замовлення, або Ви взагалі не можете знайти інформацію про стан Вашого замовлення в інтернеті і не знатимете, що робити, зателефонуйте, будь-ласка, нашому консультанту за номером  +38 044 221 41 87 .

У вас виникли питання? Напишіть нам.

Поле, позначене зірочкою *, обов'язкове для заповнення.






Надсилаючи формуляр, ви погоджуєтеся з тим, що компанія Notino, обробить ваші дані з метою обробки вашої заявки на основі законних інтересів. Ви маєте право заперечувати. Ви маєте право відкликати свою згоду будь-коли. Більше інформації представлено в розділі Принципи обробки персональних даних.

Menu