Guess Seductive

туалетна вода для жінок 75 мл

5×
Guess Seductive туалетна вода для жінок 75 мл
Guess Seductive туалетна вода для жінок 75 мл
Guess Seductive туалетна вода для жінок 75 мл
Guess Seductive туалетна вода для жінок 75 мл
Guess Seductive туалетна вода для жінок 75 мл
Guess Seductive туалетна вода для жінок 75 мл
75 мл
486грн.

Прихований продукт зі спеціальною знижкою
Код: GUS0008 | Більш ніж 20 шт. у наявності
шт.
Міст Експрес
понеділок, 02.07.2018

Опис парфумів Guess Seductive

Опис:
Guess Seductive  -  п'янкий квітково-деревний аромат для гарних та невинних жінок, яким подобається бути в центрі уваги свого оточення. В оригінальному флаконі приховується парфумерний скарб. Базові ноти складаються з нетрадиційного поєднання ванілі, ладану та кашемірового дерева. Свіжість та невинність подарують квіти апельсинового дерева, жасмину та ірису. Відтінок чуттєвості принесе чорна смородина та груша. Закохайтеся в невинність та спробуйте Seductive!
Парфуми Guess - розкішне доповнення для справжніх чоловіків та привабливих жінок. Вони сподобаються прихильникам свіжих пряних ароматів та солодкої романтики у вигляді східних пахощів. Престиж та відоме і'мя фірми, висока якість та стійкість парфумів, витончений та вишуканий дизайн флаконів - це все уособлює іменитий бренд Guess.Пориньте у світ Guess та станьте привабливою та вишуканою з парфумом Guess Seductive.

Склад

кінцева нота
ваніль, Ладан
нота серця
жасмин, ірис, цвіт помаранчу
початкова нота
бергамот, груша, чорна смородина
Тип аромату
Квіткові, Фруктові

Про бренд Guess

Парфумерія Guess | Guess – американська мрія. Американський модний бренд Guess відомий перш за все своєю лінією одягу, який  відрізняється високою якістю, провідним словом у диктуванні модних трендів та креативному маркетингу. Не менш успішні також модні аксесуари, годинники, прикраси та звісно парфуми.
Guess була створена в 1981 року братами Джорджем, Армандом, Полом та Маріусом Марціано, які народилися в Марокко але в 1977 році переїхали до Каліфорнії для втілення власної американської мрії в реальність. В 70 роках привернули увагу світу моди використанням в колекціях деніма, який в ті часи вважався старомодним. Моделі братів Марціано були позачасові, чуттєві та елегантні, вони змінили ставлення до деніму раз і назавжди.
Сьогодні Guess належить до найбільш шанованих брендів у світі моди. Його невимушені колекції та аксесуари для жінок, чоловіків та дітей вказують на стиль життя. Між знаменитостями, з якими Guess співпрацює, є Клаудіа Шиффер, Анна Ніколь Сміт, Летиція Каста, Карла Бруні та Наомі Кемпбелл. В 21 сторіччі бренд розпочав тісну співпрацю з відомим ім’ям Періс Хілтон.
Перші парфуми Guess були представлені у 80-х роках у співпраці з Revlon. В 1990 році пошану серед багатьох жінок отримали парфуми Guess Original з нотками мандарину в суміші з грейпфрутом, лимоном, жасмином, гіацинтом та буршитом. Одним з найвідоміших чоловічих парфумів є освіжаючий, повітряний і чуттєвий аромат Guess Seductive Homme Blue. Парфумерія Guess створювалася у різні часи у співпраці з такими відомими дизайнерами як Honorine Blanc, Claudette Belnavis, Steve Demercado, Antoine Lie, Francis Kurkdjian, Guillaume Flavigny, Pierre Negrin, Ellen Molner та Bernard Ellena.
Сьогодні Guess представлено в більше ніж 80 країнах світу. Бренд поєднує  любов до американського заходу з європейською чутливістю та  символізує  молодість, сексуальность та жагу до  пригод. Протягом усього часу  Guess закликає людей мріяти, і все це компанія здійснює завдяки своїм незвичним рекламам, які зробили відомими не одну знаменитість сучасності.
Девіз торгової марки Guess - кожен може досягти своїх мрій.

Оцінка Guess Seductive

Додати нову рецензію

вигляд флакона
стійкість аромату
інтенсивність
загальне враження
Надсилаючи формуляр, ви погоджуєтеся з обробкою персональних даних із метою обробки й оцінювання продукції компанії Notino. Upravičeni ste, da svoje soglasje kadar koli prekličete. Več informacij je na voljo v представлено в розділі Принципи обробки персональних даних..
4.0
5 оцінка
4
1
вигляд флакона
стійкість аромату
інтенсивність
загальне враження

Menu