Bourjois Volume Glamour туш для вій для максимального об'єму

  • Bourjois Volume Glamour туш для вій для максимального об'єму
  • Bourjois Volume Glamour туш для вій для максимального об'єму 1
     більше

    1 варіант продукту 209 грн.

    Термін доставки є орієнтовним, вказується згідно з очікуваних термінів доставки транспортними компаніями.

    Варіація Bourjois Volume Glamour

    • Bourjois Volume Glamour туш для вій для максимального об'єму відтінок 51 Max Black 10 млтуш для вій для максимального об'єму 

      На центральному складі більше 20 шт

      відтінок 51 Max Black 10 мл
      Код: BOU0230

      209 грн.

    Вверх

    Про бренд Bourjois

    Оцінка

    Легкість застосування

    Якісні показники

    Задоволення результатом

    Властивості

    Водостійкість

    ні

    Колір

    Чорний

    Французська компанія Bourjois була заснована в 1863 році коміком Жозефом Альбертом Понсеном, який спеціалізувався в основному на сценічному макіяжі. Їх першими косметичними продуктами були воскові олівці, які слугували в більшості для театральних акторів і мали веселі назви, такі як, «Закоханість», «Заздрість».

    Сьогодні Bourjois представляє на косметичному ринку широкий вибір продуктів – туші для вій, олівці для очей, помади, засоби для зняття макіяжу, дезодоранти, гелі для душу та парфуми. Косметичний бренд орієнтований здебільшого на жінок. Своїм клієнтам Bourjois надає високоякісні продукти за розумною ціною. Косметика Bourjois відважна і елегатна, з французським шармом. А їх парфумерія наповнена чуттєвістю та інтенсивністю.

    В 1924 році Bourjois випустила свій перший аромат - Mon Parfum («Мої парфуми»). А за два роки світ побачив Soir De Paris («Вечір в Парижі»), створений парфумером Ернестом Бо Пряний з квітковими нотами амбри аромат був поміщен у флакон насиченого синього відтінку - кольору ночі.

    Bourjois не тільки представляє широкий вибір косметичних продуктів, але і доповнює її різноманітною палітрою відтінків. Вінтажний дизайн косметики ніби нагадує епоху, коли були створені перші відомі рум’яна бренду.  Bourjois часто випускають лімітовані колекції косметики у стилі vintage.

    Bourjois відома тим, що постійно представляє іноваційні продукти. У 1990 році компанія представила першу в світі двосторонню туш (Coup de Théâtre), а пізніше з'явилися перші розсипчасті тіні для повік (Suivez Mon Regard) з інтегрованим пензликом, який набирає оптимальну кількість продукту.

    Косметику Bourjois полюбляють використовувати професійні візажисти, а також нею користуються відомі зірки: Kate Hudson, Jessica Simpson та Kate Middleton.

    Бренд Bourjois створений для сміливих та креативних панянок, які хочуть підкреслити свою індивідуальність.

    Вверх

    Оцінка Bourjois Volume Glamour

    • 28 березня 2017 р.
      Мари

      Пользуюсь всеми возможными люксами ,но всегда возвращаюсь к этой .она идеальна .хороший объём и разделение для коротких ресниц .не уступает Герлен и Диор.

    • 15 травня 2013 р.
      Віта

      Туш - супер! Користуюся нею уже 1,5 року і дуже задволена.Вона робить об"єм, видовжує вії і розділяює гарно.Не розводиться!

    • 15 березня 2013 р.
      Оксана

      люблю когда у туши силиконовая кисточка. мои реснички просто чудо, дает как объем, так и удлинение. Правда, несмотря на большой объем, довольно быстро высохла.

    Що ви думаєте про Bourjois Volume Glamour?

    Поле, позначене зірочкою *, обов'язкове для заповнення.


    Оцінка *

    1 2 3 4 5 0 - найгірша, 5 - найкраща

    1 2 3 4 5 0 - найгірша, 5 - найкраща

    1 2 3 4 5 0 - найгірша, 5 - найкраща