Озбройтесь провокаційним ароматом Juliette Has a Gun

      Молодому французькому нішевому бренду з провокаційною назвою Juliette Has A Gun вдалося лише за десятиріччя свого існування здобути чималий авторитет. Він був заснований у 2006 році на хвилі дуже популярного тоді відродження нішевої парфумерії. Через те, що нішева парфумерія, без перебільшення, є мистецьким витвором, то, як часто трапляється в мистецтві, філософія цього бренду рішуче виступає проти посередності та мейнстріму.

      Навпаки, його стрижнем є творчість і художнє бачення. Romano Ricci, який стоїть за всім цим проектом, є нащадком відомої Nina Ricci — культової паризької модельєрки італійського походження, яка в 1932 році заснувала свій однойменний (а згодом дуже відомий) будинок моди. А щоб цього не було замало, його дідусем є знаменитий парфумер Роберт Річчі (Robert Ricci), який стоїть за культовими парфумами L’air du Temps.

      Однак Романо робить ставку не лише на свої гени та нічого не залишає на волю випадку. Він чотири роки набував досвіду поміж найвідоміших парфумерів сучасності, аби нарешті переконати одного з них, можливо, найталановитішого, співпрацювати з ним. Франсіс Куркджан (Francis Kurkdjian), який створив, наприклад, аромат Le Male від Жана-Поля Готье (Jean Paul Gaultier), тепер співпрацює з Романо над проектом Juliette Has a Gun.

      Juliette Has a Gun

      Чому Juliette Has a Gun?

      Чому Романо вибрав для свого бренду саме таку назву? Його натхненням була, звичайно ж, шекспірівська Джульєтта. Проте вона з’являється в 21-му столітті та має зброю. Ця мистецька метафора для парфумів як зброї або інструменту зваблювання є матеріалізацією звільнення жінок від чоловічого домінування та можливостей вести власну гру. Зі значною дозою солодкої помсти. Цей романтичний підхід знаходить своє відображення в багатьох деталях, таких як дизайн флаконів, в якому переважають троянди як символ жіночності та зваблювання.

      Було зрозуміло, що ця оригінальна концепція бренду, яка також відбивається в складі його аромату, недовго залишиться непоміченою. У 2011 році Романо Річчі виграв, вельми заслужено, престижну нагороду FiFi Awards, яка підкреслює його внесок до парфумерії як такої. І це – завдяки його творчому, сучасному та сміливому підходу до створення оригінальних ароматів.

      Асортимент ароматів Juliette Has A Gun великий. Всіх їх можна знайти тут, і вам не доведеться купувати відразу великі упаковки, оскільки ви можете спробувати деякі з пробних зразків, що значно полегшить ваш вибір. У будь-якому випадку я хотів би наблизити до вас принаймні два найбільш відомих аромати Juliette Has a Gun.

       

      Juliette Has a Gun

      Lady Vengeance

      Дуже жіночна та романтична інтерпретація троянд, яку доповнює глибокий тон дерева пачулі та солодка ваніль разом зі значною дозою білого мускусу. Ідеальний аромат для холодних періодів року і святкових заходів.

      Not a Perfume

      Дивна назва передбачає незвичайний склад цих парфумів. Це аромат, що складається тільки з одного інгредієнта — амброксану. Завдяки цьому парфуми підходять для людей, які страждають на алергію, для яких деякі з інгредієнтів парфумів просто неприйнятні. Цей аромат є сексуальним, злегка амбровим і дуже приємним. Наступні відкриття Ви вже зробите самостійно...