Найочікуваніша новинка року - перший „free gender“ аромат CK2

Який парфум, в першу чергу, у вас асоціюється з назвою “унісекс”? У мене CK One, аромат, який був вперше представлений на ринку в 1994 році та розпочав унісекс революцію в парфумерії. З того часу, в асортименті магазинів, унісекс парфуми стали з’являтися все частіше, але CK One залишається найпопулярнішим унісекс-ароматом всіх часів, створеним у кращих традиціях.

СК2

Досконала комбінація свіжих цитрусових нот та пахощів деревини підійде кожному, без огляду на стать чи вік, але, в той ж час, на кожному цей аромат буде розкриватися по-різному - це головні риси СKOne.

Через 20 років після появи цього парфуму на ринку з’являється новинка від Calvin Klein, яка ще більше розмиває кордони між жіночим та чоловічим світом. Назва цього парфуму — СК2. А символіка числа 2 проявляється не лише в його назві.

СК2- другий унісекс-аромат від Calvin Klein

Парфум був представлений на ринку 2. 2. 2016 в мережі Macy´s.

СК2 оспівує нескінчені можливості сучасних відносин між двома людьми

Парфум поєднує абсолютно дві протилежні ноти — цитрусову свіжість та теплі деревні відтінки.

Одиничка створена для покоління X, двійка - для Y

Аромат CK One був призначений для покоління Х та став легендарним. Парфум СК2 створений для покоління Y - динамічної та прогресивної молоді. Це відображено як у дизайні флакону, так і безпосередньо підкреслено підбором основних складових аромату. Втім, я не сумніваюсь, що і СК2 також стане легендою.

Вам відомо, що означає поняття покоління Y? Можливо і ви відноситесь до нього? До покоління Y належать ті, хто народився в період з 1890 до 1995 року. Представники цього покоління достатньо згуртовані, вони не вірять ні в кар’єру, ні в освіту, ні в державу. Як представники покоління Х, будували світ без расизму, так і представники покоління Y будують світ без сексизму. Вони ввели термі н urban tribe (тип закритої міської комуни або downshifting (відмова від роботи, яка потребує багато часу). Що ж є найважливішим в їх буденності? Враження. Вони збираються разом і в повній мірі насолоджуються життям.

І це все відображається у рекламній кампанії парфуму СК2. Режисером відеороліку став Ryan McGinley — відомий фотограф з Нью-Йорку, який працював з такими гігантами як New York Times Magazine, Dior, Hermès, Stellа McCartney, Marc Jacobse, The Gap і, звісно, з Calvin Klein. Він вдало зняв рекламний ролик, який іскриться енергією та розповідає чотири захоплюючі історії різних пар, кожна з яких втілює молодість, пристрасть та романтику. Жодних упереджень, шаблонів та стереотипів — це все повністю відповідає концепції СК2.

Що собою представляє аромат СК2?

Навіть у ароматі СК2 відображається символіка числа 2. Парфум заснований на поєднанні двох протилежностей: пряній гострій свіжості та теплих деревних нотах. Звісно, мова не йде про типовий парфум, який ви відчуваєте на кожному перехожому. Це швидше екстравагантний аромат, витончений та чуттєвий. Особисто я не відчула його при першому нанесені. До нього потрібно відшукати дорог . Але після декількох тестувань я зрозуміла, що цей парфум особливий. Піраміда аромату характеризується точно збалансованою комбінацією нот. Від самого початку і до останніх відтінків СК2 огортає свого власника ніжністю, залишаючи неперевершений присмак чарівності.

Відразу після нанесення відчуваються свіжі ноти цитрусових та васабі. Останнім часом вплив Японії проявляється і парфумерній промисловості, гострота васабі почала з’являтися в ароматах. Найбільше мене вразило в СК2 те, яким чином розкривається аромат. Домінуюче положення в ньому зайняли ноти листя фіалки та мокрої гальки. Останні створюють неповторні пахощі повітря після дощу, саме так пахне мокре каміння. І наостанок, всі відтінки підкреслені теплими нотами сандалового дерева, ладану та ветіверу.

І звісно, на кожному парфум розкривається по-особливому. На жінках він більш інтенсивний, ніж на чоловіках. На представницях прекрасної половини в першу чергу розкриваються “жіночі” складові, наприклад, фон створюють пахощі троянди. В свою чергу у чоловіків проявляються більш гострі інгредієнти, наприклад, ветивер або ладан. Так чи інакше, аромат досить приємний, він допо внить ваш образ як на роботі, так і на відпочинку з друзями.

 Привертає увагу флакон мінімалістичного дизайну у формі капсули, яка ідеально підходить для унісекс-ароматів. Стильною родзинкою парфуму є кришечка, яку після відкриття, можна використати як підставку. Виглядає це досить ефектно.

ck

 Наталя для Parfumeria.ua 

notino balicky

Menu

телефонуйте безкоштовно 0 800 500 127