Вартість доставки та оплата

      Спосіб доставки

      Міст Експрес – 59 грн.

      • Доставку посилок здійснює служба доставки "МІСТ ЕКСПРЕС".
      • "МІСТ ЕКСПРЕС" більш, ніж 20 років працює на ринку доставки, тому надає максимально зручний сервіс при отриманні замовлення.
      • Доставка замовлення протягом 5-10 дні
      • Вартість доставки 59 грн
      • Ви самостійно визначаєте адресу, куди необхідно доставити Ваше замовлення: додому, в офіс чи в найближче відділення компанії.
      • перед доставкою посилки кур'єр зв'яжеться з Вами і домовиться про дату і час доставки посилки
      • якщо кур'єр не доручить Вам посилку в домовлений з Вами час, тоді він залишить повідомлення з номером телефона, за яким Ви зможете подзвонити, щоб встановити другий термін доручення Вашої посилки, який є також безкоштовним
      • якщо для Вас зручніше  самостійно забрати посилку, Ви можете це зробити в найближчому відділені транспортної компанії МІСТ ЕКСПРЕС
      • будь-ласка, обов’язково перевірте стан  Вашої посилки під час її отримання в присутності кур’єра компанії МІСТ ЕКСПРЕС.
      • за пересуванням своєї посилки Ви можете спостерігати на сайті транспортної компанії  https://t.meest-group.com/ua .
      • додаткову інформацію про послуги транспортної компанії МІСТ ЕКСПРЕС Ви знайдете на www.meest-express.com.ua або за безкоштовним телефонним номером (067) 432 77 07, (050) 432 77 07

      Спосіб оплати

      Оплата після доставки

      Ви оплачуєте вартість замовлення після отримання товару

      Рекламація

      Як здійснити рекламацію продукції?

      Згідно із Законом про Захист прав споживачів та Постанови Кабінету Міністрів України № 172 від 19.03.1994р. (Додаток № 3 - Перелік товарів) - парфумерно-косметичні товари входять в перелік непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню або обміну.

      На всю продукцію розповсюджується гарантійний термін якості 24 місяці з дня отримання замовлення.

      Якщо у Вас є претензії до продукту: не працює розпилювач, аромат не відповідає, на Вашу думку, оригіналу або ж є інші пошкодження, які не можна визначити без розкриття упаковки, повідомте нам за безкоштовним номером 0800500127 (телефонні дзвінки безкоштовні тільки зі стаціонарних телефонів) або напишіть на info@parfumeria.ua, ми підкажемо, що робити в такій ситуації.

      Для того, що б пред'явити рекламацію, необхідно надіслати продукт з письмовою претензією, з  обов'язковим вказанням ваших контактних даних,  та копією рахунку-фактури звичайною поштовою посилкою без післяплати за адресою: Internet shop s.r.o, Житомир – 29, А/С 70, Україна, індекс 10029. Посилка, відправлена з післяплатою, прийматися не буде! Після отримання нами посилки, продукт буде прийнятий на рекламацію. Рішення по претензії приймається у термін від 10 до 30 днів і повідомляється пред'явнику по електронній пошті або ж по телефону.

      Ми дбаємо про своїх клієнтів та нашу репутацію, тому просимо Вас повідомляти нам про порушення. Ми постараємся вирішити будь-яку проблему найкращим чином та в найкоротші терміни. Нашою метою являється клієнт, задоволений нашою продукцією та сервісом, який буде замовляти у нас надалі, а також порекомендує наш магазин своїм друзям і знайомим.

      У разі позитивного вирішення питання щодо Вашої рекламації, кошти за послуги Укрпошти за пересилання поштового відправлення будуть Вам повернуті при наявності квітанції за сплату.

      Інтернет магазин: www.parfumeria.ua

      Назва компанії: Internet shop s.r.o.
      Адреса: Vídeňská 119, Brno, 619 00, Czech republic (9:00-18:00 год)
      Телефон: безкоштовна лінія 0 800 500 127 (робочі дні 9-18 год, дзвінки безкоштовні тільки зі стаціонарних телефонів), 0 44 323 27 27 (робочі дні 9-18 год)
      Email: info@parfumeria.ua

      Офіційне місце знаходження фірми

      Internet shop s.r.o., Prvního pluku 621/8a, Praha 8 - Karlín, 18600
      IČO: 27609057, DIČ: CZ27609057

      Адреса для відправки рекламацій в Україні:

      Internet shop s.r.o
      Житомир – 29,
      А/С 70
      Україна, індекс 10029

      Телефон: безкоштовна лінія 0 800 500 127 (робочі дні 9-18 год, дзвінки безкоштовні тільки зі стаціонарних телефонів), 0 44 323 27 27 (робочі дні 9-18 год)

      Розірвання угоди

      Як розірвати угоду?

      У клієнта є право повернути невикористаний товар протягом 5 днів з моменту отримання замовлення. Надсилайте продукт з копією рахунку-фактури звичайною поштовою посилкою без післяплати за адресою: Internet shop s.r.o, Житомир – 29, А/С 70, Україна, індекс 10029.  Сума за доставку не повертається. Посилка, відправлена з післяплатою, прийматися не буде! У зв'язку з гігієнічними нормами продукція, з розділу «Косметика», поверненню і рекламації не підлягає. Повернення можливе тільки у разі якщо продукт не був використаний. 
      Відкритий та використаний продукт прийматися не буде!

      У вас виникли питання? Напишіть нам.

      Поле, позначене зірочкою *, обов'язкове для заповнення.






      Menu

      телефонуйте безкоштовно 0 800 500 127